tisdag.

igår tyckte jag att jag hann med sååå mycket.. medans Daniel la barnen och läste godnatt saga för dom så passade jag på att damsuga av på nedevåningen.. hann byta sängkläder i sängen.. vi hade sidan pålakan innan.. och det kommer jag aldrig ha mer man sov verkligen inte gott med det.. nu ha jag vanligt påslakan till täcken och gud så gott jag sov i natt.. lika så Daniel sa han.. men som sakt när han kom ne från övervångingen så åt vi kvällsmat framför tv.. jag hade tänt en massa ljus så det va så mysigt. passade på att jobba lite med med lite papper. vi låg och kolalde på min mage i går med.. men kunde se hur det puffades och sprakades utan på magen.. det såg så skoj ut.. den va verkligen livlig då och det är den nu med nu när man sitter på jobbet.. undrar vad det kommer bli för något.*hm* barnen ska få följa med till BM nästa torsdag har jag bestämt dom ska f¨å vara med och lyssna på hjärtat.. tror det bli lite mer verkligare för deras del om dom få vara med på en sådan grej.. för ultraljudet få ju inte barnen vara med.. fast wilma va med en gång när vi gjorde ett extra ultraljud med alfred.. så tyst hon va då hon bara satt och kollade på tv bilden..*le*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0