snart helg igen.


ja igår så skulel vil titta på speed way i Gislaved.. mycket intresant va va 6 st som åkt barnen stannade hemma med min mamma. jag coh Daniel åkte iväg lite tidigare för vi va tvgna att fixa två presenter. wilma ska på bowlingkalas på fredag. det är två killar som slagit ihop sina kalas. det va inte lätta att hitta något till dom.. det ska ju inte vara för dyrt heller för det bli ju ett antal kalas som hon går på. hon har nog gått på över 10 st kalas bara i år..

lite kallt va det att sitta där och vänta på att dom skulle börja.. tur jag hade min D som kunde varma mig och serva mig med hamburgare så jag höll mig varm och mätt i magen.*le*

idag så kommer svärmor och svärfar på kvällsmaten, dom skulel ha med sig nybakade frallor som dom köper på vägen till oss. sen måste jag hinna städa med, gå med wilma till UV. måste städa i alla fall för vi få göteborgs besök till helgen.. hinner inte med det i morgon för då ska jag in till Värnamo och träffa några gamla klasskompisar. en av dom ha en bebis på 6 mån kommer givet vis gosa med henne hon är så underbart söt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag äter inga rena järntabletter eftersom jag har så bra värden ändå. Äter bara ACO kvinna.

2008-09-26 @ 12:10:48
URL: http://ninajohannah.blogg.se/
Postat av: J

Usch å fy. ekonomi är ett pillejobb! Gick ju ekonomi på gymnasiet å det va lite pilligt!



Va mysigt att barnet håller på så där! Ja tippar på att du får en tjej, men i nuläget tvivlar ja på mig själv då ja hade fel på jennys barn,, annars brukar ja tippa rätt!

Har du kommit på några namn ändå? Ha en trevlig helg!

2008-09-26 @ 13:41:35
Postat av: j

fina namn, elize, alizia och love har vi också som namnförslag till våra eventuella barn. det är ju mkt lättare att hitta namn till flickor, finns väldigt få fina killnamn faktiskt!

2008-09-28 @ 15:27:43
Postat av: j

jaha ja trodde elis var ett tjejnamn :) Har inte tänkt på att det kunde vara ett pojknamn faktiskt! Love ser ja mest på att det är ett pojknamn, kanske mest för att när vi var i thailand så var det en svensk pojk på samma hotell som oss som hette det:)

Men ah, väldigt svårt med namn faktiskt!

2008-09-29 @ 15:19:45
Postat av: j

love är väl som en del andra namn som kim dvs att både tjejer å killar kan ha det. men du har ju ett tag kvar att fundera.. sen när den kommer ut kanske den inte alls är en love eller elis. Nu ska jag iväg till skolan, ha en bra dag!

2008-09-30 @ 09:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0