måndag

idag så ska Alfred få vara med mig på jobbet. för dom håller stängt halv dagen för planering och istället för att jag skulle vara hemma med han så fick han följa med till jobbet. det är bra med det dagiset som vi ha för dom stänger bara halva dagarna för att planera.. fick höra igår att det finns ett till dagis här i Hillerstorp som planera på kvällen eller helgerna så att föräldrarna inte ska behöva ta ledigt. dom andra dagisarna stänger helt en heldag.. inte alltid lätt för att föräldrar att vara hemma. men kommunen ha ju rätt att stänga en hel dag om dom medela 2 mån innan. wilma har inget fritis den 19/11 för då håller det stängt och det är studiedag med så vi få se hur vi gör då. kanske är hemma med dom båda två då.. för dagen innan ska jag till jönköping på kvällen med jobbet och kolla på hv71 och äta lite god mat innan. idag ska jag göra äppelsaft!!! jag åt en sådan gof kladdkaka igår, så idag ska jag få recept på den.. hoppas jag få receptet innan affären stänger för jag vill göra en idag för den va så god.. man gjorde den som två lager och med en kolakräm i mellan.. Mums säger jag bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0