torsdag 081001

Det är ingen vanlig dag utan det va min lillebros födelsedag hurra hurra hurra. 20 år blev han nu bli det systemet för hans del. annars igår så hände det väl inte så jätte mycket. Daniel åkte på speedway och jag och barnen va hos mamma och åt kvällsmat och kollade tv.. jag passade på att baka två limpor lingonbröd med..mumms.. det va verkligen god.. sen va det hem och lägga barnen och sen satt ajg där själv framför tv, vad jag blev trött.. men i samma veva som jag tänkte gå ch lägga mig så kom Daniel hem.. sen somnade vi gott.. gud jag är så trött nu på morgonen så jag hör knappt väcka klockan..inte Daniel heller.. jag få nog ställa upp den ännu högre på volymen.. kanske kommer flyga upp då.*le* Idag så är det föräldrarmöte på dagis.. både jag och Daniel ska ska gå.. vi försöker alltid att fixa barnvakt så att vi kan gå båda två för det är ju lika viktigt för båda att lyssna på vad dom har att säga. det ska nog väljas nya kontaktföräldrar nu med.. jag och Daniel och jennie och JOnas har nu varit i 3 år.. så nu få några andra föräldrar ställa upp tycker jag.. jag & D och J & J är klassföräldrar för wilmas och Agnes klass nu så då vill vi ju slippa det på dagis. magen den växer på ska bli spännade att komma till barnmorskan på torsdag, kolla vikten och se hur måttet på magen är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0