helgen som varit!!


ja nu helgen förbi. mellan fre-lör va barnen hos mina föräldrar.. jag och Daniel hade en kväll för oss själva.. barnen ville så gärna sova över hos dom och detf cik dom. på lördagen hängde Alfred med morfar, morbror coh min farfar till skjutbana. sen när dom kom hem till min föräldrar igen så va Alfred med min pappa och sköt lite på någon burk och på mormors kruka..*le* alfred fick vara med och trycka av.. av va så stolt att dom sköt på mormors kruka.

Undrar om han med kommer bli jägare när han bli stor. jag och Daniel hade iallafall en lugn lördag gjorde iordning wilmas jultidningar så nu ha vi skickat in dom. sen va det kalas i VMO...

Fan vad man kan bli irriterad på en sak.. både jag och D är det..tar inte upp det här. men irriterade är man. (A & W ska inte behöva rätta sig efter denna person).

nu ska jag försöka tänka på något annat...den lilla mår bra i alla fall sparka och ha sig..

Kommentarer
Postat av: j

ja det ska bli kul när de kommer upp, brorsans första gång här uppe så får visa gävle för honom, mkt roligt att se fram emot :)

2008-10-13 @ 21:14:05
Postat av: Elin

Tjo.



yes got a mail, skrev in den nu, stod att den inte publiceras men jag vet inte om du ser den nu då? Vi gör ett försök. Är de till något speciellt ändamål du vill ha den?

Kram

2008-10-13 @ 21:24:35
URL: http://maalmen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Ja, du kan ge mitt lösenord till henne. Hälsa o tacka :)

2008-10-14 @ 10:11:42
URL: http://ninajohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0