fredag 081003

idag så ska jag åka till min kusin.. W&A ska också med. vi ska träffa min kusins barn.. dom som kommer vara hemma är Ida, Moa, Isa. Tim skulle iväg på eftermiddagen. men jag tror nog att alfred kommer ha lika skoj med dessa. Moa och Isa dom är bara 2 veckor och 4 dagar.. åå längtar redan till man få se dom där små.. måste ju ha med kamra också så jag kan visa lite bilder för mamma sen. sen imorgon ska jag nettan och hennes barn.. minstingen där är 3 mån.. han som vi är gudföräldrar till. sen bli det 20 årskalas på eftermiddagen hemma hos mamma coh pappa.. för brossan.. på söndag ska vi ut till Kulltorps kyrka.. alla 4 åringar skulle få en bibel Alfred hade fått ett papper hem om det, å så bli det mat efter kyrkan.. på eftermiddagen ska wilma iväg till Värnamo till Dansen. sen ska jag troligen jobba 2 timmar.. ska städa kontoret och sådant på jobbet. så helgen kommer nog gå rätt fort.. ha en bra helg alla där ute!!

Kommentarer
Postat av: j

ah va roligt, du får hälsa! Skicka du gärna :) Ha en trevlig helg!

2008-10-03 @ 15:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0